Temos Archyvai: Paslaugos

Dažniausi telefonų ir kompiuterių gedimai

Dažniausi telefonų ir kompiuterių gedimai

Kas kišenėje nešioja telefonus supras ir patvirtins, kad labai dažnas telefono gedimas yra stikliuko skilimas ar sudužimas. Su kompiuteriais kiek kitaip, dega vaizdo plokštęs, nešiojamiems ar planšetiniams taip pat skyla monitoriai, tad plačiau aptarsime atsirandančius gedimus.

Trumpam į rankas paimsime SAMSUNG Galaxy 7 Edge. Kas gali jame sugesti, paklausite? atsakymas paprastas, viskas. O jei dar ir nesaugosite, skils tikslas arba suduš visiškai. Bet vienas gedimas jau buvo pastebėtas dar nepraėjus pusmečiui. Šis telefono modelis garsėja itin greitu baterijos pakrovimu, todėl jau po kelių mėnesių pastebėjome, kad įskilo telefono pakrovėjo jungiklis, kuris jungiamas į telefoną. Jei taip nutiko po kelių mėnesių, tik galima paspėlioti kas nutiks po 12 ar 24 mėnesių. Žinoma, tai nėra labai didelio gedimo požymiai, bet, jei kalbame apie ne mažai kainuojantį telefoną, norėtųsi, kad jis taip ir veiktų. Įsivaizduokite, įsigijote Porshe ar Ferarri modelio automobilį ir po kelių mėnesių pastebėjote, kad automobilio prietaisų skydelio stiklai pradėjo skilinėti. Tikėtina, kad „WTF“ būtų pirmas keiksmas, kuris prasisuktų Jūsų galvoje.

telefonų remontas

Grįžtant prie telefonų gedimo, dar vienas ir dažnai pastebimas gedimas yra telefono lizdų gedimas. Tai kas iš pradžių atrodo patvaru ir tvirta, bėgant laikui susidėvi greičiau. Taip nutinka dėl dažno krovimo, krovimo bet kaip numetant telefoną ant stalo. Bet gi uodegėlė laido ir telefono jungtyje gali užkristi ant ant stalo padėtų daiktų, kas sudaro ne mažą krūvį pačiam lizdui. Telefonas gi nekurtas jo sukimui su laidu, todėl smulkios detalės, gaudamos didelius krūvius tarnauja trumpiau. Tai turėtų atminti jaunuoliai, kuriems telefonus nuperka tėvai. patys įsigiję saugo labiau, tai pastebėjo telefono remonto meistrai. Taigi, jei tinkamai neprižiūrėsite savo socialinių įrankių gali būti, kas telefonų remontas bus dažnas palydovas Jūsų gyvenime.

kompiuterių remontas

Su kompiuteriais yra kitaip, į galine kelnių kišenę jo neįsidėsi ir neprisėsi pamiršęs. Bet kartais, kompiuterių gedimai būna tokie vaikiški, kad meistrų veiduose gali atsirasti ne tik šypsena, bet po Jūsų vizito jie net kvatos susiėmę už pilvų ir tai bus jiems metų Top’as. Suprantama, kad kompiuteriai yra kur kas sudėtingesnis kompiuterinis prietaisas, kurį sudaro kur kas daugiau dalių, nei telefonus, todėl sugedus kompiuteriui, dažnam tenka kreiptis pagalbos į meistrus, kurie iš nupasakoto gedimo jau turi kelis variantus atsakymų, kodėl ir kas galėjo sugesti kompiuteryje. Pavyzdžiui, dažnam nešiojamam kompiuteriui dingsta vaizdas, taip pat kaip ir telefonams įskeliami monitoriai ar net sulaužomi, o baterijų gedimo nešalina net meistrai, jie pataria jas pasikeisti į naują, kad kompiuteris tarnautų ilgiau.

Prisiminėme ir padiskutavome savo gyvenimo eigą po to kai įsigijome kompiuterį. Esame patenkinti savo kompiuteriu, jis dirba apie 10 metų. Pasakysite neįmanoma? Trumpai papasakosime. Kompiuterį pirkome darbui, prieš beveik dešimtmetį, mokėjome apie 4000 litų, tuo metu, taigi, brangus buvo pirkinys, bet, remontavome jį vos 3 kartus. Kartą „mirė“ motininė, o kelis du keitėme programinę įrangą, nes buvo užpuolęs virus. Taigi, ne visi kompiuteriai genda kas metus ar pusę. Bet jei ir vėl sugestų, žinome kur teikiamas kompiuterių remontas, todėl negaištame laiko pasvarstymams kas būtų, jei būtų…

Linkime, kad ir Jums pasisektų su pirkta kompiuterine technika.

Skalbyklės genda ir Vilniuje

Skalbyklės genda ir Vilniuje

Mūsų buitis ir jos aplinka yra labai svarbi. Joje gaminame maistą, pramogaujame, ilsimės, atliekame tam tikrus darbus, tokius kaip rūbų skalbimas. Tad, skalbimo mašinos gedimas gali sukelti tam tikrų nepatogumų ne tik mums asmeniškai, bet ir kitiems šeimos nariams.

Greičiausiai, kad sutiksite su senei atrastu ir nuolatos naudojamu teiginiu, kad „mūsų namai – mūsų tvirtovė“. O ką daryti, jei tos „tvirtovės“ viduje tapo nesaugu. Nesaugu ne gyvybei, bet psichologiškai, nes jaučiama įtampa, nerimas ar stresas? Taip nutinka tada, kai saugioje Jums aplinkoje sugenda koks nors svarbus ir net labai, buities prietaisas, kas ir skalbimo mašina.

skalbimo masinu remontas vilniuje

Kiekvienam iš mūsų, iš savo gyvenimiškos patirties galime numoti ranka sakydami, kad skalbyklės kasdien negenda. Bet taip tik atrodo mums. Pabandėme susisiekti su pažįstamu skalbimo mašinų meistru Vilniuje, Sergejumi. Paskambinome jam ir pasiūlėme susitikti pokalbiui, kuris leistų mums išsiaiškinti tikrą skalbimo mašinų gedimo statistiką mūsų šalies sostinėje.

Kaip sutarėme su Sergėjumi, taip ir padarėme, susitikome Naujamiestyje įsikūrusiose remonto dirbtuvėse. Jos reikalingos, pradėjo pokalbį Sergėjus, nes ne visas skalbimo mašinas pavyksta suremontuoti jų savininkų namuose. tenka atsivežti į dirbtuves, pakeisti detalę ar perprogramuoti pačią skalbimo mašinų darbo režimą. Patikėkite, tęsė pašnekovas, taip nutinka vos ne kasdien ir mūsų meistrai turi labai daug darbo. Jei nepadarysime šiandien, rytoj teks dirbti dvigubai daugiau ir ilgiau, šypsojosi mūsų draugas Sergėjus.

skalbimo masinu remontas vilniuje

Skalbimo mašinų remontas Vilniuje – nėra paprastas užsiėmimas ir laiko praleidimas. Taip kaip ir kiekviename darbe, privalu dirbti, kad matytųsi darbo rezultatas, taip ir skalbyklių remontas, pačios jos nesusiremontuos, gedimas neišnyks po paros, mirktelėjo mums akį kalbėdamas remonto meistras. o ar daug sulaukiate skambučių, paklausėme mes, norėdami gauti kokius nors skaičius statistikai. Sergėjus į mus pažiūrėjo, nusišypsojo ir pasakė, einam, mes nusekėme iš paskos. Patalpose, kuriose mes buvome svečiai, buvo galima pastebėti daugiau nei vieną patalpą. Vienoje buvo galima suprasti, kad vyko skalbyklių remontas, kitoje, suremontuotos skalbimo mašinos jau laukė savo savininkų arba įmonės vairuotojų, kurie jas pristato atgal į savininkų namus. Sekdami Sergėjui iš paskos, patekome į kur kas mažesnę patalpą, kurioje buvo spintelė, darbo stalas ir kompiuteris. Tiesa, pamiršome paminėti, kad už to stalo sėdėjo labai graži panelė, kurią mums Sergėjus pristatė kaip administratorę. susižavėję ja net nepaklausėme jos vardo, tik pasisveikinome, mūsų žandai paraudo, šiek tiek :)

skalbimo masinu remontas vilniuje

Patylėkim, po kelių akimirkų vėl pradėjo pokalbį Sergėjus. Mes suklusome, kodėl dabar reikia patylėti? Nutilome, staiga, pasigirdo telefono skambutis administratorės telefone. Ji atsiliepė ir kaip supratome iš jos kalbos, ji priėmė naują užsakymą, nes skambino klientai, kuriems sugedo skalbimo mašina, Pašilaičių mikrorajone, jei neklystame. Vos administratorei padėjus ragelį, pasigirdo vėl skambutis. Stovėjome ramiai apie 10 minučių, skambučiai netilo, susižvalgėme su kolega, daug…

Ir kaip, į pabaigą tarė Sergėjus, matote, skalbimo mašinų remontas Vilniuje reikalingas ne kartą per savaitę, bet keliasdešimt klientų per dieną. Tokios nuotaikos kupini mes patraukėme į Sergėjaus kabinetą, jis buvo ne tik meistras, bet ir vadovas. Dar pasėdėję, išgėrę po puodelį kavos ir aptarę kelis klausimus išskubėjome namo.

Išvada: jei Jums skalbimo mašina negenda nereiškia, kad taip nenutinka ir kitiems. Tad skalbyklių remontas Vilniuje yra reikalingas kiekvienam, kuriam nutinka netikėtumas jo „tvirtovėje“.

Nuo ko priklauso pamatų liejimo kaina

Nuo ko priklauso pamatų liejimo kaina

Planuojate statybas nuo nulio? Tokiu atveju, drąsiai galima teigti, kad pamatų liejimas yra tas darbas, kurį teks atlikti vieną pirmųjų. Belieka tik pridurti, kad vienas svarbiausių dalykų, kuris yra susijęs su pamatų liejimu, tai – kaina. Tiesa, reikia akcentuoti ir tai, kad labai dažnu atveju pamatų liejimo kaina yra skirtinga. Nieko keista, kodėl situacija būtent tokia – yra daug veiksnių, kurie lemia, kokia bus pamatų liejimo kaina. Šį kartą ir pakviesime jus su jais susipažinti. Vis dėlto, prieš tai norisi akcentuoti ir dar vieną detalę: tuo atveju, jei pasirinksite variantą, kuomet įmonė atliks ne tik pamatų liejimą, bet ir kitus statybų darbus, tokiu atveju pamatų liejimo kaina bus įtraukta į bendrą sąmatą.

statybinės medžiagos pamatų liejimui - didmena

Pamatų tipas

Bene vienas svarbiausių dalykų, nuo kurio ir priklauso, kiek mokėsite už šią paslaugą, yra pamatų tipas. Telieka tik pridurti, kad vieno tipo pamatų įrengimas yra sudėtingesnis, reikalauja daugiau laiko bei jėgų, nei kito tipo pamatų įrengimas, tad belieka tik pridurti, jog tuo atveju, kai tenka įdėti daugiau darbo bei pastangų, paslauga kainuoja brangiau. Maža to, reikia akcentuoti dar ir tai, jog kaina skiriasi ne tik todėl, kad liejant skirtingų tipų pamatus reikia įdėti ir skirtingą kiek pastangų, bet ir todėl, kad liejant  skirtingų tipų pamatus, yra naudojamos skirtingos medžiagos.

Plotas

Dėmesį verta atkreipti į tai, jog egzistuoja ir kitas veiksnys, kuris taip pat vertas jūsų dėmesio. Tai – pamatų plotas. Savaime suprantama, koks bus pamatų plotas, priklauso nuo jūsų poreikių bei pasirinkimo, tačiau svarbu prisiminti, jog kuo didesnis plotas, tuo daugiau teks mokėti už paslaugą. Paprastai komercinės paskirties pastatai būna labai didelio ploto – net kelis ar keliolika kartų turi didesnį plotą nei gyvenamosios paskirties pastatai. Taigi, jei jūsų planuose – komercinės  paskirties pastato statybos, tokiu atveju telieka tik pasakyti, kad pamatų liejimas tikrai taps tuo procesu, kuris pareikalaus nemažų išlaidų.

Įmonės teikiamos paslaugos įkainiai

Na, o pabaigai belieka tik pridurti, kad kiekviena įmonė nusistato ir savo teikiamų paslaugų  įkainius. Ir nors paprastai jos būna apylygės, akylesni klientai netruks pastebėti ir skirtumų.

Taigi, belieka tik konstatuoti faktą, jog tai yra dar vienas rodiklis, nuo kurio taip pat priklauso, kokia bus pastatų kaina. Pamatų meistrai.

Taip pat skaitykite:

Greitas betonavimo darbų specialistų atradimo būdas

Greitas betonavimo darbų specialistų atradimo būdas

Betonavimo darbai: pasiūlymai, kaip greitai rasti patikimą šios paslaugos teikėją

Nors betonavimo darbai yra vieni iš tų statybos darbų, kuriuos nesudėtinga atlikti savarankiškai, dėl įvairių priežasčių, nemaža dalis žmonių, kuriems ir prireikia tokios paslaugos, atsisako idėjos atlikti betonavimo darbus savarankiškai ir  nusprendžia kreiptis į profesionalus. Belieka tik pridurti, kad šios paslaugos teikėjų šiuo metu yra ypač nemažai, todėl svarbu žinoti, kaip elgtis ir ką daryti, norint išsirinkti patikimą šios paslaugos tiekėją greitai. Taigi, kaip jau supratote, šį kartą kalbėsime apie paieškos būdus, tačiau jie bus orientuoti į tai, kas ypač svarbu visiems – greitis ir patikimumas. Apie viską iš pradžių.

Suprantama, kad be betono neprasidės jokie statybos darbai. Cementas statybose pagrindinė medžiaga, o jei prireikia specialaus mišinio, tam yra statybų priemonių bendrovės, kurios sumaišys ir pristatys bet kur ir bet kokį kiekį betono.

Siekiant išvardinti būdus, kaip greitai rasti patikimą betonavimo darbų paslaugos teikėją, dėmesį verta atkreipti į tai, jog patikimumas yra neatsiejamas nuo kokybės. Tie, kurie kokybiškai atlieka savo darbą, paprastai yra apibūdinami kaip patikimo paslaugos teikėjai, taigi, belieka tik daryti išvadą, jog jei norite rasti patikimą šios paslaugos teikėją, pirmiausia turite atkreipti dėmesį į… atliktų darbų kokybę. Taigi, belieka tik iš anksto nusiteikti tam, jog teks skirti šiek tiek laiko, jog galėtumėte pasidomėti, kaip vienas ar kitas  betonavimo darbų paslaugos teikėjas atlieka savo darbą, ir jei iš pradžių manysite, jog vargu, ar galite šiam tikslui skirti nors šiek tiek laiko, vėliau tikrai dėlto pasidžiaugsite, nes išsirinkti kokybę paslaugos teikėją  išvengsite įvairių  nesklandumų bei nuostolių ateityje. Daugeliui žmonių patikimumas asocijuojasi ir dar su vienu dalyku – kainos bei kokybės santykiu. Iš tiesų, būtų sunku sakyti, kad paslaugos teikėjas, kuris siūlo prastą kainos bei kokybės santykį, yra patikimas. Taigi, domėdamiesi, kaip buvo atlikti betonavimo darbai, nepamirškite įvertinti ir šios paslaugos kainos.

Na, o dabar – pats metas pakalbėti ir apie greitį, ir nors neretai yra sakoma, kad neverta skubėti, negalima pamiršti ir fakto, kad betonavimo darbai yra tik vienas iš daugelio darbų, kurį būtina atlikti, kad kiekvienas, kuris nori gyventi nuosavuose namuose, tikrai nudžiugs tuo atveju, jei per trumpą laiko tarpą pavyks rasti šios paslaugos teikėją. Belieka tik pridurti, kad paieškos būdų yra daug ir įvairių, tačiau bene patys geriausi yra susiję su internetu – būtent jo dėka patikimą  šios paslaugos teikėją galite rasti   vos per kelias minutes.

Į paieškas leiskitės jau dabar, o šie patarimai užtikrins, kad paieškos procesas būtų trumpas ir sklandus.

Taip pat skaitykite:

Griovimo darbai. Klaidos. Apdaila. Pamatams. Blokeliai.

Vairavimo kainą Vilniuje nustato kiekviena mokykla atskirai

Vairavimo kainą Vilniuje nustato kiekviena mokykla atskirai

Vairavimo mokykla Vilniuje kainos: nuo ko jos priklauso?

Ko gero, jau daug kartų teko girdėti apie tai, jog  neretai tam tikrų prekių ar paslaugų kaina priklauso nuo daugelio veiksnių. Kuomet kalbame apie vairavimo mokyklas ir jų teikiamas paslaugas, reikia pastebėti, kad j jų kaina taip pat priklauso nuo įvairių veiksnių. Taigi, jei jus domina vairavimo mokykla Klaipėdoje, Kaune ar Vilniuje turi savo įkainius, kainos yra įtakojamos įvairių veiksnių, pats metas perskaityti šį tekstą.

Kursų rūšis

Ne paslaptis, kad vairavimo mokyklos siūlo  galimybę lankyti įvairius kursus, kuriuos sėkmingai baigus suteikia A, B,  C ar kitų rūšių kategorija, suteikianti teisę vairuoti vienokią ar kitokią transporto priemonę. Kiekvienų kursų specifika yra kitokia, maža to, kursus sudaro skirtingas valandų skaičius, yra reikalingos skirtingos mokymosi priemonės  ir pan. Savaime suprantama, visi šie elementai turi reikšmės  galutiniam rezultatui – kiekvienos  kategorijos kursai kainuoja skirtingai.

Mokyklos įkainiai

Nors kiekvienos  kategorijos kursų kaina yra skirtingai, tačiau visumoje labai panaši,  negalima pastebėti, jog tam įtakos turi ir dar vienas veiksnys – mokyklos įkainiai.  Kiekviena vairavimo mokymų paslaugas teikianti įmonė pati sprendžia, kiek jos klientai turės mokėti už šias paslaugas (savaime suprantama, prieš tai įvertina kaštus).

Kaip matyti, svarbiausi veiksniai, nuo kurių priklauso, kiek vairavimo mokyklas lankantys žmonės turės mokėti už galimybę mokytis vairuoti, yra šie: kursų rūšis (A, B, C ar kitos kategorijos) bei mokyklos įkainiai. Tačiau kuomet kalbame apie vairavimo kursų kainas, turime paminėti ir dar du dalykus. Visų pirma,  kaina už bet kurios rūšies mokymus gali  augti dėl labai paprastos priežasties: kiekviena mokykla sutiekia tam tikrą nemokamų praktinių užsiėmimų skaičių. Tačiau tikrai ne visada vairuoti besimokančiam asmeniui jų pakanka. Jei žmogus mato, kad šių užsiėmimų buvo mažai, jis turi galimybę padidinti praktinių užsiėmimų skaičių iki tiek, kiek jam jų reikia. Tokiu atveju kursų kaina idėja individualiai.

Dar vienas dalykas, kuris taip pat, nors ir šiek tiek mažiau turi įtakos tam, kiek teks mokėti už tokio pobūdžio mokymus yra akcijos.  Reikia pabrėžti, kad galimybė mokytis vairuoti yra tokia pat paslauga, kaip ir daugelis kitų, todėl  neretai yra organizuojamos akcijos, kurių metu už tokius mokymus galima mokėti bent šiek tiek mažiau. Nors kiekviena vairavimo mokykla pati sprendžia kiek vieni ar kiti vairavimo kursai turėtų kainuoti akcijos metu, reikia pabrėžti, kad papratai kaina yra 10 – 15 procentų mažesnė.

Papildomi vairuotoju kursai.

Ne visi geba rašyti Lietuvių kalba ir daro daug klaidų

Ne visi geba rašyti Lietuvių kalba ir daro daug klaidų

Gramatikos klaidų taisymas: kodėl verta rinktis specialistus?

Su gramatikos klaidų taisymu susiduriame įvairiose gyvenimo situacijose, o viena iš jų yra ta, kuomet parašę rašto darbą skubame jį ne atiduoti dėstytojui, o turime atlikti ir dar vieną, galbūt ne patį maloniausią dalyką – patikrinti, ar darbe nėra gramatikos klaidų, ir jei taip – jas ištaisyti. Tačiau galima išvardinti daugybę priežasčių, dėl kurių nutinka taip, kad studentas, parašęs rašto darbą, ima galvoti, kad kur kas geresnis pasirinkimas bus nunešti darbą specialistams, kurie ir galėtų atlikti gramatikos klaidų taisymą. Taigi, kokie privalumai lauks tuo atveju, jei gramatikos klaidų taisymas bus atliktas specialistų? Apie viską – nuo pradžių.
Bene pats svarbiausias dalykas, kitais žodžiais tariant – pats svarbiausias privalumas, kurį turi gramatikos klaidų paieška bei taisymas atlikti ne paties darbo autoriaus, o atitinkamos srities specialistų, yra tas, jog turėsite patį geriausią rezultatą, kokio tik galite tikėtis, t.y., visos tekste esančios gramatikos klaidos bus surastos bei ištaisytos. Net ir tuo atveju, kai darbo autorius skiria ne vieną valandą gramatikos klaidų taisymui, reikia pastebėti, kad bent keli netikslumai vis tiek palieka – viena ar kita klaida lieka todėl, kad studento gramatikos žinios yra tobulos arba todėl, jog pamiršo tam tikras gramatikos taisykles, kurias kuo puikiausiai mokėjo mokyklos laikais, dar keli netikslumai gali likti tiesiog nepastebėtais. Viso to rezultatas – 5 – 7 gramatikos klaidos galutiniame rašto darbo variante, kuris patenka į dėstytojo rankas. Kaip matyti, dažnas studentas net ir skirdamas laiko bei pastangų gramatikos klaidų taisymui, vis tiek neturi paties geriausio rezultato.
Tačiau reikia paminėti ir dar vieną, taip pat svarbų tokio pasirinkimo privalumą. Ko gero, jau nutokite, koks jis… Tai – laiko taupymas. Puiku, jei rašto darbą sudaro vos keli lapai, tačiau tuo atveju, jei jis yra sudarytas iš kelių dešimčių lapų ir dar keliolikos priedų, belieka tik įsivaizduoti, kokia krūva lapų laukia atidžios peržiūros bei gramatinių klaidų taisymo… Maža to, būtina įsivaizduoti dar ir tai, kiek laiko taisymas pareikalaus – prireiks maždaug 2 – 3 valandų… Ir nors iš pirmo žvilgsnio atrodo, kad tai nėra labai ilgas laiko tarpas, dažnas studentas mano kitaip ir teigia, kad per šias valandas galima spėti atlikti ir kitus, galbūt dar svarbesnius darbus. Taigi, jei esate vienas iš tų ypač užimtų žmonių, pats metas savo dienotvarkę praturtinti keliomis valandomis laisvo laiko – jo atsiras, jei gramatinių klaidų taisymą patikėsite profesionalams.

Daugiau informacijos rasite ir susipažinti galėsite ČIA.

Statybinių automobilių dėka tapo įmanoma statyti daug ir greitai

Pirmiausia statybos aikšteles puspriekabės-treileriai atgabena ekskavatorius, buldozerius, kranus, kitą sunkiąją žemės kasimo techniką, kuri lėtai juda vikšrais. Pvz., treilerių CMZAP-5204, G-151A keliamoji galia iki 20 tonų. Čeliabinsko automobilių ir traktorių priekabų gamykla gamina treilerį CMZAP-5530 6PT-120, kuriuo galima pervežti bokštinius kranus ir kitas labai sunkias statybinės mašinas, sveriančias iki 120 tonų. Tokiems treileriams vilkti reikalingi galingi vilkikai KrAZ-258.

Specialios konstrukcijos priekabos yra naudojamos atvežti statybą įvairius vamzdžius, sijas, polius ar kolonas, kurių ilgis būna 20-30 metrų.

Drauge su šiomis mašinomis triūsia savivarčiai: jais iš aikštelės išvežamas nereikalingas žemės gruntas, atvežamas smėlis, skalda, įvairios inertinės medžiagos. Mūsų statybose šį darbą paprastai atlieka Mytiščių, Minsko, Kamos ir kitų automobilių gamyklų savivarčiai ZIL-MMZ-555, MAZ-5549, KamAZ -5511.

Cementas atgabenamas cementovežiais, sunkvežimiais su specialiomis cisternomis puspriekabėmis S-927, S-972, skirtomis vilkikams ZIL-130V ar MAZ-504A. Šie cementovežiai gali pervežti 8,12 ar 24 tonas cemento, kuris į cisternas pakraunamas ir, iškraunamas suspaustu oru, pučiamu kompresoriumi per specialius liukus.

Surenkamų namų statybą buvo įmanoma pradėti, kai atsirado vadinamieji „panelvežiai. Tai specialios konstrukcijos automobiliai, pritaikyti pervežti namų statybos kombinatuose pagamintus blokus — ištisas sienas, perdenginius, fasado elementus ir pan. Juos statybos aikštelėse belieka tik sumontuoti. Labiausiai iš šių mašinų paplitusi NAIMI-780, kuriai pritaikytas Minsko automobilių gamyklos vilkikas, galintis atgabenti 1 statybos aikštelę 16 tonų standartinių plokščių. Be to, specialūs vilkikai su didžiakrūvėmis priekabomis atveža į statybas ištisas sekcijas ir konstrukcijas, surinktas gamykloje.

Taip specializuotų statybinių automobilių dėka tapo įmanoma statyti daug ir greitai.

Jokia kariuomenė niekada negalėjo apsieiti be transporto: jau pačiuose seniausiuose istoriniuose šaltiniuose minimi sunkūs ir lengvi karo vežimai. Mūsų dienomis kiekvienos šalies armija turi daug ir įvairių automobilių — nuo lengvųjų visureigių džipų iki supergalingų raketvežių. Sunkiųjų automobilių paskirtis — gabenti ginklus ir kareivius, o lengvieji daugiausia naudojami štabo,-žvalgybos, reikalams. Be jų kiekvienoje armijoje ypač didelis vaidmuo tenka specialiems automobiliams, ant kurių montuojami įvairūs karo įrenginiai.

Pilietinio karo metais Raudonajai Armijai buvo stengiamasi parūpinti automobilių, nors tada jų turėta, suprantama, nedaug. Automobilį FIAT-3A turėjo pirmosios raitelių armijos štabas, kuriam vadovavo garsusis karvedys S. Budionas. Kito legendinio pilietinio karo didvyrio — divizijos vado V. čepajevo žinioje buvo didelis lengvasis automobilis — „Pakkard“, o vėliau — „Fordas“. 1921 metų pradžioje Raudonoji Armija iš viso jau turėjo per septynis su puse tūkstančio įvairių karinio transporto automobilių.

Trisdešimtieji metai — tai Raudonosios Armijos spartaus mechanizavimo bei motorizavimo laikotarpis, nes savos automobilių pramonės laimėjimai leido armijos transporto išteklius smarkiai padidinti: raudonarmiečiai gavo daug naujų tankų ir automobilių Dėl to labai padidėjo armijos galia: 1929 metais vienam kariui teko 2,6 mechaninės arklio jėgos, o 1939-aisiais šis skaičius šoktelėjo penkiskart. Buvo sukurta vien tik kariuomenei skirtų visureigių ir kitų specialiųjų automobilių.

Šaltiniai:

Paslaugos: