Temos Archyvai: Archyvas

Grožio salonuose Jūsų laukia daug paslaugų

Grožio salonuose Jūsų laukia daug paslaugų

Kokios paslaugos laukia Jūsų grožio salone

Jei nutiko taip, kad nusprendėte pataupyti savo laiką ir pasinaudoti grožio salono paslaugomis verta atminti ir pasidomėti, kokiomis paslaugomis jis yra geresnis už kitus.

tinkamai prižiūrėkite savo rankų bei kojų nagus

Suprantama, kad universalių grožio specialistų galima rasti retai, tačiau jei atradote tokį, kuris moka lakuoti ne tik nagus, bet turi pakankamai tobulinimosi žinių ir dėl antakių bei blakstienų klijavimo ar dažymo, jokiu būdu nepraleiskite unikalios progos susitikti ir pabendrauti su tikru savo darbo meistru.

Nagų salonai yra populiarūs ne tik jaunimo tarpe. Juose lankosi ir didesnę patirtį turinčios moterys, kurios neleis sumeluoti pasakius, jog ne visada jos ten užsuka tik dėl nagų. Tai, šiek tiek daugiau nei nagų priežiūros procedūros, be to jos gauna individualų poilsį, bendravimą su savo darbą išmanančiu specialistu, kuris gali bendrauti įvairiomis temomis. Tad tokios procedūros ir neprailgsta, ir leidžia, šiek tiek atsipalaiduoti.

Nagų priežiūros meistrė Vilniaus centre

Kojų grožis, taip pat yra išorinio grožio palaikymo sudedamoji dalis, todėl nė vienas nagų salonas neapsieina be pedikiūro paslaugų. Gražios kojos moterims suteikia dar didesnį pasitikėjimą savimi, todėl ekspertai mano, kad tokios moterys visada sugeba pasiekti savo tikslą ar tai būtų darbe, ar namų aplinkoje. Todėl didžioji dauguma moterų didesnį grožio procedūrų dalį skiria ir savo kojų lepinimui. Kojų masažas, klasikinis, express ar spa pedikiūras visada buvo populiarumo zonoje, o profesionalus kojų masažas, ne vieną moterį priversdavo ištarti, oi kaip gera.

Norint tokias grožio procedūras atlikti, nereikia imtis jokių sudėtingų veiksmų. Tereikia tik pasiskambinti savo grožio priežiūros meistrei, sutarti su ja kokių procedūrų iš jos tikitės, suderinti apsilankymo salone datą bei laiką ir būtinai jį pasižymėti savo darbotvarkės knygoje, nes nebūtina visą informaciją nešioti atmintyje, leiskite sau pailsėti, visko prisiminti neįmanoma.

Vairavimo kainą Vilniuje nustato kiekviena mokykla atskirai

Vairavimo kainą Vilniuje nustato kiekviena mokykla atskirai

Vairavimo mokykla Vilniuje kainos: nuo ko jos priklauso?

Ko gero, jau daug kartų teko girdėti apie tai, jog  neretai tam tikrų prekių ar paslaugų kaina priklauso nuo daugelio veiksnių. Kuomet kalbame apie vairavimo mokyklas ir jų teikiamas paslaugas, reikia pastebėti, kad j jų kaina taip pat priklauso nuo įvairių veiksnių. Taigi, jei jus domina vairavimo mokykla Klaipėdoje, Kaune ar Vilniuje turi savo įkainius, kainos yra įtakojamos įvairių veiksnių, pats metas perskaityti šį tekstą.

Kursų rūšis

Ne paslaptis, kad vairavimo mokyklos siūlo  galimybę lankyti įvairius kursus, kuriuos sėkmingai baigus suteikia A, B,  C ar kitų rūšių kategorija, suteikianti teisę vairuoti vienokią ar kitokią transporto priemonę. Kiekvienų kursų specifika yra kitokia, maža to, kursus sudaro skirtingas valandų skaičius, yra reikalingos skirtingos mokymosi priemonės  ir pan. Savaime suprantama, visi šie elementai turi reikšmės  galutiniam rezultatui – kiekvienos  kategorijos kursai kainuoja skirtingai.

Mokyklos įkainiai

Nors kiekvienos  kategorijos kursų kaina yra skirtingai, tačiau visumoje labai panaši,  negalima pastebėti, jog tam įtakos turi ir dar vienas veiksnys – mokyklos įkainiai.  Kiekviena vairavimo mokymų paslaugas teikianti įmonė pati sprendžia, kiek jos klientai turės mokėti už šias paslaugas (savaime suprantama, prieš tai įvertina kaštus).

Kaip matyti, svarbiausi veiksniai, nuo kurių priklauso, kiek vairavimo mokyklas lankantys žmonės turės mokėti už galimybę mokytis vairuoti, yra šie: kursų rūšis (A, B, C ar kitos kategorijos) bei mokyklos įkainiai. Tačiau kuomet kalbame apie vairavimo kursų kainas, turime paminėti ir dar du dalykus. Visų pirma,  kaina už bet kurios rūšies mokymus gali  augti dėl labai paprastos priežasties: kiekviena mokykla sutiekia tam tikrą nemokamų praktinių užsiėmimų skaičių. Tačiau tikrai ne visada vairuoti besimokančiam asmeniui jų pakanka. Jei žmogus mato, kad šių užsiėmimų buvo mažai, jis turi galimybę padidinti praktinių užsiėmimų skaičių iki tiek, kiek jam jų reikia. Tokiu atveju kursų kaina idėja individualiai.

Dar vienas dalykas, kuris taip pat, nors ir šiek tiek mažiau turi įtakos tam, kiek teks mokėti už tokio pobūdžio mokymus yra akcijos.  Reikia pabrėžti, kad galimybė mokytis vairuoti yra tokia pat paslauga, kaip ir daugelis kitų, todėl  neretai yra organizuojamos akcijos, kurių metu už tokius mokymus galima mokėti bent šiek tiek mažiau. Nors kiekviena vairavimo mokykla pati sprendžia kiek vieni ar kiti vairavimo kursai turėtų kainuoti akcijos metu, reikia pabrėžti, kad papratai kaina yra 10 – 15 procentų mažesnė.

Ne visi geba rašyti Lietuvių kalba ir daro daug klaidų

Ne visi geba rašyti Lietuvių kalba ir daro daug klaidų

Gramatikos klaidų taisymas: kodėl verta rinktis specialistus?

Su gramatikos klaidų taisymu susiduriame įvairiose gyvenimo situacijose, o viena iš jų yra ta, kuomet parašę rašto darbą skubame jį ne atiduoti dėstytojui, o turime atlikti ir dar vieną, galbūt ne patį maloniausią dalyką – patikrinti, ar darbe nėra gramatikos klaidų, ir jei taip – jas ištaisyti. Tačiau galima išvardinti daugybę priežasčių, dėl kurių nutinka taip, kad studentas, parašęs rašto darbą, ima galvoti, kad kur kas geresnis pasirinkimas bus nunešti darbą specialistams, kurie ir galėtų atlikti gramatikos klaidų taisymą. Taigi, kokie privalumai lauks tuo atveju, jei gramatikos klaidų taisymas bus atliktas specialistų? Apie viską – nuo pradžių.
Bene pats svarbiausias dalykas, kitais žodžiais tariant – pats svarbiausias privalumas, kurį turi gramatikos klaidų paieška bei taisymas atlikti ne paties darbo autoriaus, o atitinkamos srities specialistų, yra tas, jog turėsite patį geriausią rezultatą, kokio tik galite tikėtis, t.y., visos tekste esančios gramatikos klaidos bus surastos bei ištaisytos. Net ir tuo atveju, kai darbo autorius skiria ne vieną valandą gramatikos klaidų taisymui, reikia pastebėti, kad bent keli netikslumai vis tiek palieka – viena ar kita klaida lieka todėl, kad studento gramatikos žinios yra tobulos arba todėl, jog pamiršo tam tikras gramatikos taisykles, kurias kuo puikiausiai mokėjo mokyklos laikais, dar keli netikslumai gali likti tiesiog nepastebėtais. Viso to rezultatas – 5 – 7 gramatikos klaidos galutiniame rašto darbo variante, kuris patenka į dėstytojo rankas. Kaip matyti, dažnas studentas net ir skirdamas laiko bei pastangų gramatikos klaidų taisymui, vis tiek neturi paties geriausio rezultato.
Tačiau reikia paminėti ir dar vieną, taip pat svarbų tokio pasirinkimo privalumą. Ko gero, jau nutokite, koks jis… Tai – laiko taupymas. Puiku, jei rašto darbą sudaro vos keli lapai, tačiau tuo atveju, jei jis yra sudarytas iš kelių dešimčių lapų ir dar keliolikos priedų, belieka tik įsivaizduoti, kokia krūva lapų laukia atidžios peržiūros bei gramatinių klaidų taisymo… Maža to, būtina įsivaizduoti dar ir tai, kiek laiko taisymas pareikalaus – prireiks maždaug 2 – 3 valandų… Ir nors iš pirmo žvilgsnio atrodo, kad tai nėra labai ilgas laiko tarpas, dažnas studentas mano kitaip ir teigia, kad per šias valandas galima spėti atlikti ir kitus, galbūt dar svarbesnius darbus. Taigi, jei esate vienas iš tų ypač užimtų žmonių, pats metas savo dienotvarkę praturtinti keliomis valandomis laisvo laiko – jo atsiras, jei gramatinių klaidų taisymą patikėsite profesionalams.

Daugiau informacijos rasite ir susipažinti galėsite ČIA.

LIETUVOS IR LENKIJOS ŠVIETIMO POLITIKŲ PALYGINIMAS 13

LIETUVOS IR LENKIJOS ŠVIETIMO POLITIKŲ PALYGINIMAS 13

Pati sėkmingiausia trylikta darbo dalis tęsia mūsų mintis ir Lenkijos švietimo sistemos išdėstymą bei darbo principą. Deja, paveikslėlio įkelti negalime dėl autorinių teisių saugumo, tačiau darbo šaltinių sąraše turėtumėte atrasti tai ko ieškote internetinėje erdvėje ir panaudoti savo reikmėms, jei nuspręsite, kad tokia informacija Jums yra tinkama. Trylikta dalis yra pati mažiausia, kadangi jau su abiejų šalių, tiek Lietuvos, tiek Lenkijos švietimo sistemos politikomis jau supažindinome ir belieka tik pateikti visus palyginimus išvadose.

Be bendrojo išsilavinimo galima įgyti profesinį išsilavinimą, kurį sudaro 15 profilių, jie apima inžinerijos ir technologijos, aplinkos ir žemės ūkio technologijų, paslaugų, kultūros, transporto ir ekspedijavimo, elektros technologijų ir informacijos valdymą. Taip pat galima lankyti 4 metų techninės specializacijos mokyklą, kurią baigus įgyjamas vidurinio mokslo baigimo pažymėjimas ir profesinė kvalifikacija. Įgijus aukštesniosios vidurinės mokyklos baigimo pažymėjimą, sudaroma galimybė stoti į aukštąsias mokyklas. Studijuojančiųjų aukštosiose mokyklose Lenkijoje skaičius kasmet auga. Studijos trunka 3-4 metus ir įgyjamas bakalauro laipsnis. Lenkijoje taip pat kaip ir Lietuvoje galima įgyti magistro ir daktaro laipsnį, tik Lenkijoje daktaro laipsnį suteikia mokymo įstaiga, o ne Vyriausybė.
Šios struktūros schema pateikta žemiau.

1 pav. Dabartinės ugdymo sistemos Lenkijoje struktūra
12 dalis.

14 dalis.

Trylikta mokslinio darbo dalis veda prie bendro darbo išvadų, todėl pilnai galėsite susirinkti visą reikiamą informaciją ar pasirinkti informacijos šaltinius, kurie yra taip svarbūs ne tik šiame darbe, bet gal ir Jums.

Dar viena darbo dalis patalpinta: 2013-03-31

LIETUVOS IR LENKIJOS ŠVIETIMO POLITIKŲ PALYGINIMAS 7

LIETUVOS IR LENKIJOS ŠVIETIMO POLITIKŲ PALYGINIMAS 7

Tęsiame šeštoje mokslinio darbo dalyje įkeltą minčių dėstymą ir septintojoje dalyje.

Mokytojams paliekama teisė kurti individualias programas atsižvelgiant į bendruosius ugdymo tikslus, išsilavinimo standartus, bendrąsias programas, moksleivių poreikius. Mokymas individualizuojamas. Su bendraisiais ugdymo siekiais siejami ir ugdymo metodai: tetiniai (pateikiamieji) keičiami euristiniais (atrandamaisiais). Esminis metodų bruožas – mokytojo ir vaiko abipusis bendravimas. Tais pačiais principais organizuotas tautinių mažumų švietimas. Kuriamos sekmadieninės negausių tautinių mažumų mokyklos. Tautinių mažumų bei lietuvių, gyvenančių už Lietuvos ribų, švietimu rūpinasi Tautinių mažumų ir išeivijos departamentas (anksčiau – regioninių problemų ir tautinių mažumų departamentas).
Taip pat atidaromos Lietuvoje dar neįprastos jaunimo mokyklos, skirtos mokiniams, daugiausia paaugliams, kuriems trūksta mokymosi motyvacijos.
Profesinis išsilavinimas įgyjamas ir tobulinamas profesinio mokymo įstaigose (profesinėse mokyklose, profesinio mokymo centruose, kursuose ir specializuotose profesinio mokymo įstaigose) bei įmonėse. Profesinis mokymas siejamas su bendruoju lavinimu. Į profesines mokyklas paprastai priimami moksleiviai, įgiję pagrindinį ar bendrąjį vidurinį išsilavinimą. Profesinį mokymą reglamentuoja Lietuvos Respublikos profesinio mokymo įstatymas. Profesinės mokyklos teikia ne tik pirminę profesinę kvalifikaciją, bet ir bendrojo lavinimo žinias. Profesinio mokymo reformą remia Europos Sąjungos PHARE programa. Per pirmąjį reformos dešimtmetį kūrėsi naujų tipų mokyklos. Profesinio rengimo strateginius tikslus ir principus, struktūrą, valdymą ir kitas temas bei problemas nuodugniai aptaria 1998 m. parengtas dokumentas – „Baltoji knyga. Aukštesniosios studijos“. Siekiama jas suderinti su daugumos Europos šalių sistemomis, Tarptautine standartizuota švietimo klasifikacija (ISCED).
Specialistus su aukštesniuoju išsilavinimu rengia aukštesniosios mokyklos. Į aukštesniąsias mokyklas priimami tik vidurinį išsilavinimą turintys asmenys. Studijos šiose mokyklose trunka nuo dvejų iki ketverių metų. Aukštesniosios mokyklos gali turėti bendrojo lavinimo ir profesinio mokymo skyrius.

6 dalis.

8 dalis.

Septinta darbo dalis įkelta: 2015-03-31

LIETUVOS IR LENKIJOS ŠVIETIMO POLITIKŲ PALYGINIMAS 2

LIETUVOS IR LENKIJOS ŠVIETIMO POLITIKŲ PALYGINIMAS 2

Antroje mokslinio darbo dalyje aptarsime Lietuvos švietimo sistemą, supažindinsime ir pateiksime, šiek tiek informacijos.

1. LIETUVOS ŠVIETIMO SISTEMA

Nors 1990 metais kardinaliai pakito Lietuvos politinė padėtis, tačiau švietimo veikla, ugdymo įstaigų veikla negalėjo būti sustabdyta, nutraukta ar nepriklausomos Lietuvos valstybės paskelbimo akimirką tapti nauja – naują valstybės švietimo sistemą kurti ir įgyvendinti teko laipsniškai, paneigiant ir keičiant buvusią sovietinę švietimo sąrangą – struktūras, formas, turinį, metodus, vertybines orientacijas. Tik dėl šio būdingo aspekto sisteminė švietimo pertvarka Lietuvoje įvardyta švietimo reformos terminu. 1989 m. buvo sudaryta Švietimo sistemos pertvarkos taryba. 1990 m. sausį paskelbtas Švietimo įstatymo projektas teigė: neatimama kiekvienos tautos teisė ir išsaugojimo būdas yra tautinės kultūros plėtojimas. 1990 m. kovo 11 d. paskelbus apie atkuriamą nepriklausomą Lietuvos valstybę, švietimo pertvarkos gairės jau buvo parengtos. 1991 m. birželio 25 d. priimtas Lietuvos Respublikos švietimo įstatymas. 1991 m. spalį paskelbta Lietuvos švietimo reformos programa. 1992 m. parengta ir paskelbta Lietuvos švietimo koncepcija. 1994 m. paskelbti Bendrųjų programų projektai. 1997 m. paskelbtos I-X klasių Bendrosios programos ir Valstybiniai išsilavinimo standartai (projektas); 1999 m. jau parengti beveik visų švietimo sričių įstatymai, baigiama tvarkyti švietimo juridinė bazė. Švietimo koncepcija – vienas iš svarbiausių reformos dokumentų – aptaria visos švietimo sistemos struktūrą, bendrąjį vaikų ir jaunimo ugdymą, profesinį jaunimo ugdymą, aukštąjį mokslą, suaugusiųjų švietimą, pedagogų rengimą, švietimo valdymą ir finansavimą, ugdymo proceso aprūpinimą (mokslinį informacinį, psichologinį bei medicininį). Koncepcija skelbia esminius Lietuvos švietimo principus – humaniškumą, demokratiškumą, nacionalumą, atsinaujinimą.

1 dalis (pradžia).

3 dalis.

Darbo dalis paskelbta viešai: 2015-03-30